زایس (zeiss)یکی از شرکت های مطرح در تولید لنزهای دوربین دیجیتال شناخته می شود ، این شرکت آلمانی در روز گذشته در جریان نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۸ از سری لنز های خانواده باتیس Batis خود که جزو باکیفیت ترین لنزهای دنیا می باشد برای دوربین های بدون آینه رونمایی کرد . این لنز ۴۰ میلیمتری با دیافراگم f/2 با قابلیت فوکوس روی سوژه از فاصله ی نزدیک را برای عکاسان حرفه ای امکان پذیر می سازد .زایس محصول جدید خود را با شعار چندکاربردی ترین لنز در سری محصولات خود معرفی کرد.

 

لنز ۴۰ میلی متری با دیافراگم f/2 باتیس ، بین لنزهای ۲۵ میلی متری با دیافراگم f/2 و  لنز ۸۵ میلی متری f/1.8 شرکت زایس  می باشد .لنز ۴۰ میلی متری باتیس ، با مانت E مخصوص دوربین های فول فریم و بدون آینه سونی سری a7 و A9 معرفی کرده است . در حال حاضر ، سری لنزهای باتیس با ۵ فاصله کانونی از ۱۸ تا ۱۳۵ میلی متری می باشند .لنز جدید زایس می تواند از فاصله ی نزدیک روی سوژه ها فوکوس کند ، کاربر می تواند از فاصله ی ۲۴ سانتی متری و با نرخ بازسازی حداکثری ۱:۳:۳ عکس های با کیفیتی را ثبت کند .

 

لنز جدید زایس باتیس ۲/۴۰ قادر است از پس چالش های عکاسی با فاصله کانونی ۴۰ میلی متری و فوکوس از فاصله بسیار نزدیک را برای عکاسان فراهم آورد . عکاسان به وسیله ی این لنز قادر هستند از مناظر طبیعی و معماری ، عکاسی پرتره و خیابانی را با کیفیت بسیار بالا  ثبت کنند .

 

شرکت زایس در لنز جدید خود یک صفحه نمایش از نوع OLED برای نمایش فاصله عمق میدان قرار داده است که کاربران می توانند اطلاعات را به راحتی مشاهده کنند .از دیگر قابلیت های جذاب این لنز، طراحی شناور لنز ، کنتراست بالا می باشد . زایس در این لنز از پوشش ZEİSS T برای کاهش انعکاس ، مقاوم در برابر آب  و گردوغبار می باشد .لنز باتیس ۴۰ میلی متری f/2 زایس از ماه نوامبر ۲۰۱۸ برای فروش عرضه خواهد شد .

 

منبعpetapixel

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up