فروش ۲۰ میلیون هواوی سری P20 تا پایان سال ۲۰۱۸

هواوی قصد دارد تا پایان سال ۲۰۱۸ بیش از ۲۰ میلیون هواوی پی ۲۰ به فروش برساند ، شرکت چینی هواوی تصمیم گرفته بود که در دو سال آینده از رقیب خود اپل پیشی بگیرد و در حال حاضر شرکت هواوی با آخرین پرچمدار خود قصد دارد با شرکت اپل که دومین برند پر فروش گوشی های هوشمند به شمار می رود به رقابت بپردازد .

آقای ریچاردو ریو ، مدیر عامل شرکت بزرگ هواوی ، در مصاحبه ای که با برخی از ناشران داشته است اعلام کرده است که شرکت هواوی قصد دارد بیش از ۲۰ میلیون گوشی هوشمند از سری پی ۲۰ که شامل هواوی پی ۲۰ ، پی ۲۰ لایت ، پی ۲۰ پرو را در بازار جهانی به فروش برساند .البته توجه داشته باشید این میزان فروش با نرخی که هواوی در رشد خود داشته است اصلا روئیاپردازانه نمی باشد . اما هدف گذاری فروش ۲۰ میلیونی هواوی در مقایسه با سال گذشته قابل مقایسه نیست ، شرکت هواوی بعد از معرفی گوشی های هوشمند پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس توانست ۱۰ میلیون از این دستگاه هارا به فروش برساند و این رقم نیمی از هدفی است که در سال جاری برای گوشی سری پی ۲۰ در نظر گرفته شده است . اما توجه کنید که رقم ۱۰ میلیونی فروش در سال گذشته مربوط به فروش گوشی هوشمند پی ۱۰ لایت نمی باشد .

در هر حال ، مدیر عامل شرکت بزرگ هواوی اعلام کرده است هواوی سرمایه گذاری بزرگی را در بخش تحقیق و توسعه محصولات خود اختصاص داده است . بر اساس گزارشی که از مدیر عامل هواوی منتشرشده است ، هواوی ۱۰ برابر دیگر شرکت های رقیب در بخش توسعه محصولات خود سرمایه گذاری کرده است تا بتواند از رقبا پیشی بگیرد و یا مشتریان بیشتری جذب محصولات شرکت هواوی شوند . همچنین وی در ادامه گزارشات خود افزود ، هواوی در حال بروز رسانی کارایی و افزایش سرعت گوشی های قدیمی کاربرانی می باشند که از آن ها استفاده می کنند .

با این حال ، در حال حاضر شرکت هواوی با هدف گذاری فروش ۲۰ میلیونی گوشی های سری پی ۲۰ قصد دارد تا با راه اندازی یک کمپینی در اروپا و کشور چین بیشترین تعداد از این سری گوشی ها را به فروش برساند . همچنین با پایین آمدن فروش محصولات شرکت اپل و احتمال اینکه پرچمدار بعدی شرکت اپل گران تر از نسخه قبلی خواهد بود و هواوی در این مدت سعی دارد شرکت اپل را پشت سر گذاشته و پشت سر شرکت سامسونگ در رتبه دوم قرار بگیرد .

phonearena


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up