فایل هایی که در بروزرسانی ویندوز ۱۰ حذف شده است بازیابی می شود

مایکروسافت اخیرا بروزرسانی جدیدی را برای ویندوز ۱۰ ارائه داد و بسیاری از کاربران در گزارش های خود اعلام کرده اند که پس از بروزرسانی فایل های شخصی آن ها پاک شده است . پس از شکایت هایی که از سوی کاربران انجام شد که فایل های موزیک و عکس های آن ها پاک شده است ،مایکروسافت نیز در اطلاعیه ای اعلام کرده است که تمام فایل هایی که در آخرین بروزرسانی ویندوز ۱۰ پاک شده است را بازیابی خواهد کرد . این شرکت در اقدامی بروزرسانی سیستم عامل ویندوز ۱۰ را متوقف کرده است تا دیگر کاربران دچار این مشکل نشوند و در تلاش هستند هرچه سریعتر این باگ را برطرف کنند .

بر اساس مصاحبه ای که دونا سارکار (Dona Sarkar) مدیر اجرایی بخش ویندوز مایکروسافت انجام داده است ، کاربرانی که در این بروز رسانی ضرر دیده اند ، باید استفاده از دستگاه خود را متوقف کنند و هرچه سریعتر با پشتیبانی ویندوز مایکروسافت تماس بگیرند. کاربران با تماسی که برقرار می کنند ، تیم پشتیبانی فنی مایکروسافت ابزارهایی دارند که می توانند اطلاعات از بین رفته کاربران را بازیابی کنند .

مدیر اجرایی ویندوز مایکروسافت در پستی در اکانت توییتر خود اعلام کرد : اگر کاربرانی که بعد از آخرین بروزرسانی ویندوز که در اکتبر ۲۰۱۸ انجام شده است و فایل های شخصی خود را از دست داده اند ، با پشتیبانی مایکروسافت در تماس باشند . پشتیبان مایکروسافت ابزارهایی در اختیار دارند که می توانند سیستم شما را به حالت قبل برگردانند .

منبع engadget

Windows10, بروزرسانی ویندوز 10, شرکت نرم افزاری, مایکروسافت, ویندوز 10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up