طرح شرکت e VTOL از تاکسی هوایی آینده

در شهر لس آنجلس گردهمایی صنایع هوایی اوبر (Uber Elevate) در حال برگزاری می باشد ، در این گردهمایی شرکت های فعال در حوزه حمل و نقل هوایی حضور داشتند و بحث اصلی این نشست حمل و نقل هوایی عنوان شده است . در این نشست دو شرکت تولید کننده معتبر Pipistrel از کشور اسلوونی و شرکت برزیلی Embraer از طرح های مفهومی eVTOL خود رونمایی کردند .

شرکت برزیلی امبرائر (Embraer ) از مدل مفهومی خود به نام امبرائر ایکس (Embraer X) رونمایی کرد . این شرکت اطلاعات زیادی از امبرائر ایکس منتشر نکرده است ولی هدف این شرکت از ارائه این طرح مفهومی امنیت ، تجربه مسافرت لذت بخش، کاهش گازهای گلخانه ای ، قیمت گذاری مناسب و کاهش میزان نویز اعلام کرده است .

شرکت Pipistrel  نیز با همکاری یک شرکت دیگر اسلوونیایی به نام Elan در حال توسعه ی یک مدل مفهموی خود می باشد .در حال حاضر این شرکت اطلاعات زیادی در مورد طرح مفهومی خود ارائه نکرده است ، بر همین اساس هدف شرکت Pipistrel ، طراحی محصولاتی برای حمل و نقل هوایی در مقیاس های بزرگتر می باشد

علاوه‌ بر دو تولیدکننده مذکور، شرکت‌های دیگری نظیر Flight Sciences Aurora، Karem و Bell برای پیشبرد صنعت حمل و نقل تاکسی هوایی در حال فعالیت هستند. همچنین اولین مدل مفهومی اوبر در سال ۲۰۲۰، در دو شهر دالاس و لس‌آنجلس مورد بررسی و آزمایش قرار خواهد گرفت. شایان ذکر است که شرکت اوبر برای دست‌یابی به نتایج بهتر، در حال تدارک دو شهر دیگر برای آزمایش مدل‌های خود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up