شیائوی می 8 مجهز به سنسور یکپارچه با صفحه نمایش می شود

شرکت شیائومی یکی دیگر از تولید کنندگان بزرگ گوشی های هوشمند در کشور چین می باشد ، این شرکت با تنوع محصولات خود توانسته طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر دنیا پیدا کند . این روزها سنسور های اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش به عنوان موضوع پر بحثی در گوشی های هوشمند قرار گرفته است ، شرکت چینی ویوو به عنوان اولین برندی که توانست این تکنولوژی را در پرچمدار خود استفاده کند و به بازار عرضه کند .شرکت های زیادی به دنبال استفاده این تکنولوژی می باشند ، بر اساس گزارش های بدست آمده شیائومی نیز می خواهد محصول بعدی خود را با این تکنولوژی راهی بازار کند .

ظاهرا ویدئویی در شبکه های جازی منتشر شده است که در این ویدئو نشان می دهد شرکت شیائومی گوشی می 8 را مجهز به سنسور اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش کرده است ، اما نکته قابل توجه این است که اگر شیائومی می 8 را معرفی کند پس تکلیف گوشی می 7 شیائومی چه می شود ؟ یعنی شیائومی می 8 جایگزین می 7 خواهد شد ؟

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این موضوع در دسترس نمی باشد ، همانطور که می دانید شرکت شیائومی یک شرکت چینی است و در چین عدد 8 نمای خوش شانسی می باشد . بنابر این چندان بعید نیست که شیائومی گوشی می 8 را جایگزین می 7 کند ، بر همین اساس تا چندی دیگر شرکت شیائومی تولد 8 سالگی خود را جشن خواهد گرفت و به احتمال زیاد گوشی می 8 را به جای می 7 راهی بازار خواهد کرد تا خوش شانسی را برای این شرکت به ارمقان بیاورد .

منبع ubergizmo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up