سیستم های فروش شرکت نرم افزاری آرپا

سیستم فروش

نرم افزار فروش آرپا با امکانات فراوان موجب گردیده تا این سیستم جمع آوری اطلاعات زمان گیر و دور از ذهن به راحتی و به موقع انجام شود. نرم افزار خرید و فروش در راستای این اهداف و عملیات ثبت برگه ها باید با انعطاف پذیری لازم و در حداقل …….

سیستم فروش ارزی

بسیاری از مؤسسات و شرکتهای بازرگانی در معاملات خود از ارزهای مختلف استفاده می کنند. این بدین معنا است که در راستای یکپارچگی اطلاعات و روند کاری مجبور به صدور فاکتور ارزی نیز می باشند. به منظور رفع نیاز و در راستای یکپارچگی اطلاعات …..

سیستم فروش اقساطی

نرم افزار فروش اقساطی از زیر سیستم فروش آرپا میباشد. مدیریت فروش و عوامل مؤثر در برنامه ریزی فروش به همراه مدیریت توزیع و تحویل کالا و تسویه حساب با اشخاص در راستای تأمین منابع نقدینگی و به دست آوردن اطلاعات آماری در مورد …..

سیستم کمیسیون

فرآیند ارزیابی عملکرد بازاریاب‌ها را به منظور محاسبه پورسانت فروش ، ساده و آسان کرده است؛ به گونه ای که به وسیله آن می توان پیچیده‌ترین محاسبات را با استفاده با نرم افزار کمیسیون آرپا  به ساده ترین شکل انجام داد .سیستم کمیسیون آرپا از زیر سیستم ………..

سیستم پخش مویرگی

نرم افزار پخش مویرگی آرپا , با توجه به تحقیقات انجام شده در زمینه نوع نگرش و مدیریت شرکت های موفق پخش مویرگی در حوزه فروش یکی از نکات قابل تأمل و مهم استفاده از ابزارهای مدرن و قابل دسترس در حوزه پخش است. ابزارهایی که با توجه…..

سیستم خدمات پس از فروش

نرم افزار خدمات پس از فروش آرپا نیز به عنوان یکی دیگر از زیر سیستم‌های موجود در راه حل جامع و یکپارچه آرپا با زیرسیستمهای نرم افزارانبار، CRM،نرم افزار فروش، نرم افزارخزانه داری و نرم افزار حسابداری در ارتباط است و به همین دلیل می‌تواند اطلاعات …..

سیستم CRM

نرم افزار CRM , استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان کمک خواهد کرد. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری می‌تواند چرخه فروش را کوتاهتر نماید، به جذب مشتریان جدید و  …..

keyboard_arrow_up