سامسونگ ساخت حافظه رم کم مصرف را برای گوشی های هوشمند خود آغاز می کند

سازندگان گوشی های هوشمند در حال رقابت در این بازار دشوار هستند . همچنین سازندگان گوشی های هوشمند علاوه بر مجهز کردن محصولات خود به ویژگی های جذاب باید در نظر داشته باشند تا محصولاتی به بازار ارائه کنند تا کاربران را ترغیب به خرید محصولاتشان کنند . روزانه خبرهایی بسیاری از موفقیت برخی شرکت ها در تولید سخت افزار قدرتمند و دیگر امکانات محصولاتشان منتشر می شود و کاربران با هیجان زیادی منتظر این محصولات هستند . اما این روزها کاربران به دنبال گوشی هایی هستند که مصرف انرژی کمتری داشته باشد و اتمام شارژ دستگاه یکی از معضلات این روزهای کاربران است .شرکت بزرگ سامسونگ برای این مشکل راه حلی را ارائه می کند ، سامسونگ با ارائه نسل دوم حافظه DRAM موبایل ۱۶ گیگابایتی ۱۰ نانومتری در پی ارتقا شارژدهی دستگاه های خود خواهد بود .

بر اساس گزارش منتشر شده از شرکت سامسونگ ، این شرکت موفق به تولید حافظه رم های کم مصرف شده است ، سامسونگ با تولید این حافظه رم می تواند در مصرف پایین باتری در پرچمدار آینده خود گلکسی اس ۱۰ و دیگر محصولات خود کمک کند. حافظه رم کم مصرف سامسونگ می تواند نرخ انتقال اطلاعات ۴۲۶۶ مگابین بر ثانیه حافظه رم های کنونی را با کاهش ۱۰ درصدی مصرف انرژی در محصولات خود ارائه دهد . سامسونگ می تواند با ترکیب ۴ ماژول توانسته است رم ۸ گیگابایتی را برای کامپیوتر های شخصی توسعه دهد که ابعاد آن نسبت به نسل گذشته این رم ۴۰ درصد کاهش داشته است .

 سامسونگ قصد دارد ظرفیت تولید حافظه‌های رم موبایل خود را تا ۷۰ درصد بیش از میزان کنونی توسعه دهد و نقشه‌هایی برای ارائه‌ی حافظه‌های رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایتی برای تمامی گوشی‌های هوشمند دارد.

سامسونگ ، این غول تکنولوژی کره ای توانسته است با اراده رم ۸ گیگابایتی DDR4 برای کاکپیوتر های شخصی در سال گذشته ، موفقیت بسیار مهمی را در تولید حافظه های رم ثبت کند . این شرکت قصد دارد ساخت حافظه های رم موبایل را تا ۷۰ درصد بیش از ظرفیت تولید کنونی افزایش دهد و راهکارهای برای حافظه رم های ۴ ، ۶ و ۸ گیگابایتی برای تمام گوشی های هوشمند خود دارد .

منبع engadget

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up