دلایل تاخیر عرضه گوشی اچ تی سی یو ۱۲ پلاس مشخص شد

شرکت اچ تی سی ،در ماه های گذشته پیش فروش گوشی یو ۱۲ پلاس را آغاز کرد و علاقه مندان به گوشی جدید اچ تی سی توانستند محصول جدید این شرکت را از وب سایت رسمی ااچ تی سی و یا از فروشگاه اینترنتی آمازون خرید کنند . خریداران انتظار داشتند تا محصول خریداری شده را بر اساس زمان بندی تعین شده دریافت کنند . اما گویا خبرهایی منتشر شده است که زمان بندی عرضه گوشی اچ تی سی طبق برنامه پیش نمی رود و شرکت اچ تی سی برای عرضه گوشی یو ۱۲ پلاس با مشکلاتی رو به رو شده است .

در حال حاضر خبرهایی از عرضه محصول جدید اچ تی سی منتشر شده است ، بر همین اساس کاربرانی که گوشی های خود را از وب سایت رسمی اچ تی سی خریداری کرده اند عرضه آن ها آغاز شده است . اما کاربرانی که از وب سایت آمازون گوشی جدید اچ تی سی را خریداری کرده اند فعلا گوشی آن ها عرضه نخواهد شد و باید تا ماه آگوست منتظر بمانند تا شرکت اچ تی سی عرضه این گوشی را برای آمازون آغاز کند . اچ تی سی برای شفاف سازی سازی مشکلات عرضه گوشییو ۱۲ پلاس بیانیه ای را منتشر کرده است : ما اطلاع داریم که تعداد کمی از سفارشات گوشی یو ۱۲ پلاس به دلیل بروز خطای سیستمی لغو شده اند . ما با کاربرانی که دچار این مشکل شده اند تماس گرفتیم تا اطمینان حاصل کنیم که سفارش آن ها به زودی به دستشان خواهد رسید .

برهمین اساس شرکت اچ تی سی به دنبال رفع مشکل پیش آمده می باشد و اطمینان حاصل کرده تمام کسانی که منتظر دریافت گوشی خود می باشند به زودی گوشی خود را دریافت خواهند کرد .

منبع gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up