اچ تی سی تصاویر یو ۱۲ پلاس را در سایت خود منتشر کرد

وب سایت اچ تی سی یک زیر دامنه ای آزمایشی به نام رولند کوانت از خود دارد ، این زیر دامنه اخیرا موفق شده اطلاعتی از مشخصات فنی ، طراحی و قیمت پرچمدار جدید شرکت اچ تی سی را بدست آورد . در این گزارش پرچمدار اچ تی سی به نام HTC U12 با برچسب قیمت ۹۲۰دلار همراه با مشخصات سخت افزاری ، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی می تواند برای رقابت با گوشی های گلکسی اس ۹ ، آیفون ایکس و پرچمدار هواوی پی ۲۰ خواهد بود و گفته می شود پرچمدار جدید اچ تی سی محصولی اقتصادی نخواهد بود .

اچ تی سی در طراحی یو ۱۲ پلاس مانند دیگر تولید کنندگان از بریدگی صفحه نمایش استفاده نکرده است ، در گزارشی که بدست آمده است این شرکت تایوانی از ترند های پرطرفدار گوشی های هوشمند ۲۰۱۸ در محصول جدید خود استفاده نکرده است . اچ تی سی در یو ۱۲ پلاس از صفحه نمایش ۶ اینچی سوپر ال سی دی با رزولوشن ۱۴۴۰*۲۸۸۰ +(WQHD) استفاده کرده است . یو ۱۲ پلاس دارای اسپیکرهای بوم ساند (Boomsound) استفاده می کند و گواهینامه IP68 مقاومت در برابر آب و گردوقبار را دریافت کرده است . یو ۱۲ پلاس از کارت حافظه microSD تا ۲ ترابایت پشتیبانی می کند و از یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری و پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون ۸۴۵ در این گوشی استفاده شده است .

یادآور می‌شویم که اچ‌تی‌‌سی به‌سرعت زیردامنه‌ی یادشده را از دسترس خارج کرد؛ اما فضای مجازی از اشتباه تایوانی‌ها نهایت استفاده را برد و اکنون ما از تمام اطلاعات پرچم‌‌دار اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۸ از جمله مشخصات، طراحی و قیمت آن مطلع هستیم؛ بنابراین تایوانی‌ها در شگفت‌زده کردن ما به چالش کشیده خواهند شد.

اچ تی سی زیر دامنه وب سایت خود را به سرعت حذف کرد ، ولی در فضای مجازی اطلاعات سخت افزاری طراحی و قیمت محصول ۲۰۱۸ این شرکت با سرعت زیادی منتشر شد .

منبع theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up