ال جی گوشی هوشمند تاشدنی خود را فعلا معرفی نمی کند

rollable TVs

اولین موج معرفی گوشی های هوشمند انعطاف پذیر بسیار نزدیک است، زیرا انتظار می رود شرکت های سامسونگ شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) در ماه جاری محصولات خود را معرفی خواهند کرد. اما LG یکی از شرکت هایی که انتظار می رفت گوشی هوشمند انعطاف پذیر خود را معرفی کند اخیرا اعلام کرده است که از این رقابت خارج شده است. اگرچه ال جی همان شرکتی است که  تلویزیون انعطاف پذیر رول شدنی را معرفی کرد، اما این شرکت در مصاحبه ای با خبرنگاران اعلام کرد که برای معرفی گوشی تاشدنی خیلی زود است. Brian Kwon مدیر بخش موبایل و تلویزیون شرکت ال جی، در یک کنفرانس مطبوعاتی در سئول اعلام کرد:

ال جی در ماه ژانویه در نمایشگاه لوازم الکترونیکی، آماده معرفی تلویزیون رول شدنی خود است. این تکنولوژی پیشرفته یک قدم جلوتر از فن آوری انعطاف پذیر است. ما اعلام کرده بودیم که در هنگام رونمایی از تکنولوژی نسل پنجم شبکه ۵G، گوشی هوشمند تا شدنی خود را نیز معرفی خواهیم کرد اما تصمیم گرفتیم که فعلا آن را تولید نکنیم. کوون در ادامه گفت: انتظار می رود تقاضای بازار برای گوشی های هوشمند تاشدنی حدود یک میلیون دستگاه باشد. اما اصلی ترین مسئله ی ال جی، بدست آوردن جایگاه خود در بازار فروش گوشی های هوشمند است. با توجه به این وضعیت ال جی برای معرفی گوشی هوشمند تاشدنی بسیار زود است. اما لازم است بگوییم، از لحاظ تکنولوژی ساخت، ما به طور کامل آماده ی پاسخگویی به واکنش بازار برای تولید گوشی های تاشدنی هستیم.

 اظهارات مدیر شرکت ال جی بیان گر آن است که ال جی تا به حال توانسته گوشی هوشمند تاشو را توسعه دهد و منتظر تقاضای بازار است تا مشخص شود سپس محصول خود را وارد بازار کند. در حال حاضر گوشی های تا شدنی در مرحله اولیه قرار دارند و راه زیادی را برای وارد شدن به زندگی کاربران در پیش دارند. اما هنوز میزان مفید بودن این نوع از گوشی های هوشمند مشخص نشده است. در حال حاضر ال جی تمرکز خود را روی محصولات دیگر خود گذاشته است تا سهم بیشتری را از فروش محصولات خود در بازار بدست بیاورد. ال جی در حال آماده سازی خود برای معرفی پرچمداران جدید خود یعنی V50 ThinQ و G8 Thinq مجهز به تکنولوژی نسل پنجم شبکه ۵G می باشد.

منبع theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up