اسپیکر هوشمند اسپاتیفای برای خودرو

اسپیکر هوشمند اسپاتیفای

شایعات بسیاری در مورد اسپیکر هوشمند اسپاتیفای که مخصوص خودرو است در حال انتشار می باشد. در نهایت اسپاتیفای (Spotify) به طور رسمی تأیید کرد که در حال بررسی اسپیکری با دستیار هوشمند مخصوص خودرو است. اسپیکر هوشمند اسپاتیفای جهت گوش دادن کاربران به موسیقی در خودروها بررسی می شود. در حال حاضر، این اسپیکر در مرحله ی آزمایشی می باشد و راهی بازار نشده است. پس از عرضه ی این محصول، تعداد قابل توجهی از این اسپیکر را به کاربران پریمیوم اسپاتیفای در ایالات متحده ی امریکا داده خواهد شد. گفته می شود اسپیکر هوشمند اسپاتیفای با نام Car Thing راهی بازار خواهد شد.

جزئیات بیشتری در مورد مشخصات اسپیکر هوشمند اسپاتیفای منتشر نشده است، اما به نظر می رسد سخت افزار این اسپیکر اطلاعاتی در مورد نحوه ی گوش دادن موسیقی کاربران را برای شرکت اسپاتیفای جمع آوری خواهد کرد. تمام اطلاعاتی که اسپاتیفای در مورد این اسپیکر اعلام کرده است، این است که این اسپیکر هوشمند دستگاهی برای گوش کردن موسیقی و پاکدشت به همراه کنترل صدای هوشمند می باشد.

همچنین، ممکن است اسپیکر هوشمند اسپاتیفای هرگز برای فروش عرضه نشود. اسپاتیفای در بیانیه ای اعلام کرد که با هدف تبدیل شدن به برترین پلتفرم صوتی جهان قصد دارد سخت افزار دستگاه های صوتی را تولید کند. سخنگوی اسپاتیفای در ادامه ی بیانیه ی این شرکت گفت: اگر اسپیکر جدید هوشمند به محصولی تجاری برای بازار تبدیل نشود، دستگگاه های آینده ممکن است شامل Voice Thing و Home Thing باشند. اما ممکن است اسپاتیفای در آینده بتواند دستگاهی مانند گوگل هوم مینی تولید کند.

اسپاتیفای اعلام کرد: آمریکایی ها هر سال حدود ۷۰ میلیارد ساعت رانندگی می کنند. این زمان زیادی است که در جاده ها صرف می شود. بنابر این کارهایی مانند گوش دادن به موزیک و پاکدست در رانندگی، به شما کمک می کند تا از طریق آن از ساعت های طولانی در رانندگی را به خوبی استفاده کنید. به همین دلیل اسپاتیفای در تلاش است اطلاعات بیشتری در مورد عادات شنیداری کاربران داشته باشد تا بتواند برای کاربرانی که ساعات طولانی را در رانندگی صرف می کنند محصول مناسبی را ارائه دهد. بر اساس اعلام وب سایت The Verge آزمایش اسپیکر اسپاتیفای آغاز شده است و ممکن است به زودی برای استفاده در اتومبیل به بازار عرضه شود.

منبع techradar

AI Speaker, Spotify

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up