ییانیه هواوی در مورد عملکرد بالای گوشی های هوشمند خود به وسیله هوش مصنوعی

شرکت های هواوی و UL(توسعه دهنده بنچمارک ۳DMark) در هفته جاری مذاکراتی در مورد چگونگی معیار سنجش بنچمارک با یکدیگر داشتند  و در این جلسه گام های  مثبتی  در راستای همکاری دوجانبه با یکدیگر به توافق دست یافتند.
هواوی در این جلسه توضیح داد که گوشی های هوشمند این شرکت از مکانیزم برنامه ریزی منابع تکنولوژی هوش مصنوعی استفاده شده است .از آنجایی که سناریوهای مختلف دارای  نیازهای مختلف منابع هستند ، آخرین گوشی های هوشمند هواوی از تکنولوژی های پیشرفته و خلاقانه هوش مصنوعی  به منظور بهینه سازی تخصیص منابع به طوری که سخت افزار دستگاه می تواند حداکثر توانایی خود را نشان دهد ، در حالی که سناریوهای های مختلف به پوشش نیازهای کاربران تمرکز کرده است .
شرکت UL هدف هواوی را از این نگرش درک میکند ، ولی مخالف عملکرد گوشی های هوشمند این شرکت در زمان اجرای اپلیکیشن های سنجش عملکرد بنچمارک است .زمانی که گوشی های هوشمند شرکت هواوی مورد سنجش قرار میگیرند ، به وسیله تکنولوژی هوش مصنوعی اپلیکیشن های بنچمارک را شناسایی میکنند وسپس وارد حالتی از عملکردی به نام performance mode میشوند ، در این حالت این گوشی ها بهترین عملکرد خود را ارائه می دهند .قوانین Ul نیاز به دستگاهی دارند تا عملکردی مشابه اجرای برنامه های عادی در زمانی که اپلیکیشن های بنچمارک نمایش می دهد دارد .
کمپانی چینی هواوی به حقوق کاربران احترام می‌گذارد که به دلخواه نحوه عملکرد گوشی خود را تنظیم کنند . بنابراین کاربران با دسترسی آزاد در رابط کاربری EMUI 9.0 می‌توانند حالت performance mode را فعال یا غیر فعال کنند تا کاربران به دلخواه بتوانند در خصوص استفاده از حداکثر قدرت دستگاه خود تصمیم گیری کنند.
 در حال حاضر یو اِل نام گوشی‌های هوشمند پی ۲۰، پی ۲۰ پرو، نوا ۳ و آنر پلی هواوی را از لیست نتایج بنچمارک خود حذف کرده و مقرر شده است تا پس از در دسترس گرفتن حالت Performance Mode توسط تمامی کاربران، شاهد قرار گرفتن دوباره‌ی نتایج در لیست یو اِل باشیم.
هواوی و UL به طور کلی در مورد روشهای تست های استاندارد بنچمارک به توافق رسیدند .در همین راستا ، دو کمپانی هواوی و یو ال در جهت بهبود استاندارد های بنچمارک همکاری خواهند کرد تا نیازهای تولیدکنندگان و همچنین مصرف کنندگان و سایر رسانه ها در روشهای تست بنچمارک پیش بینی شده باشد . برای جلوگیری سردرگمی کاربران در نتایج تست های بنچمارک ، پس از توافق های حاصل شده میان هواوی و UL نام گوشی های جدید هواوی از لیست بنچمارک حذف شده اند و قرار شد تا زمانی که کاربران دسترسی حالت Performance Mode را پیدا کردند ، نتایج بنچمارک در لیست UL قرار بگیرد .
منبع consumer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up