کروم بوک گوگل با سیستم عامل ویندوز عرضه خواهد شد

بر اساس گزارشی که منتشر شده است ، شرکت گوگل قابلیت جدیدی را برای کروم بوک های خود اعمال خواهد کرد . قابلیت جدیدی که گوگل در حال توسعه آن است AltOS می باشد .دقیقامشخص نشده است که این قابلیت برای چه کاری می باشد ، اما نشانه هایی که بدست آمده است کاربران با این قابلیت جدید می توانند به راحتی دو سیستم عامل را در کروم بوک خود بوت کنند . آن طور که به نظر می رسد شرکت گوگل قصد دارد تا کاربران بتوانند نصب سیستم عامل دوم را در کروم بوک خود به راحتی انجام دهند .

نکته جالب توجه این بروز رسانی سیستم عامل های پیشنهاد شده توسط گوگل می باشد ، علاوه بر سیستم عامل فیوژا که شرکت گوگل در حال توسعه آن می باشد ولی هنوز به طور رسمی ارائه نشده است ،اما در کد منبع اشاره ای به سیستم عامل ویندوز نیز شده است که این موضوع را جالب کرده است .

در حال حاضر شواهد و شایعات زیادی در در مورد قابلیت جدید کروم بوک گوگل موجود می باشد ، بنابر این ما در حال گامانه زنی هایی در مورد قابلیت جدید AltOS می باشیم .احتمالا این ویژگی جدید برای آسان تر کردن بوت سیستم عامل فیوژا برای توسعه دهندگان باشد ، شاید هم به این معنی می باشد که برای اجرای بومی ویندوز ارائه خواهد شد .

به احتمال بسیار زیاد در ماه آینده ، در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل I/O 2018 اطلاعات بیشتری در مورد قابلیت جدید AltOS منتشر شود ، ویا توسط کاربران شبکه اجتماعی ردیت منتشر خواهد شد .

منبع mspoweruser


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up