کروم باکس ۳ ایسوس رونمایی شد

شرکت بزرگ ایسوس ، برای نخصتین بار از مینی کامپیوتر  کروم باکس ۳ خود در نمایشگاه CES 2018 رونمایی کرد .ایسوس مینی کروم باکس خود را در ۴ مدل سخت افزاری مختلف عرضه خواهد کرد .   ایسوس تمامی مینی کامپیوترهارا مجهز به پردازنده نسل هفتم پردازنده های موبایل اینتل کرده است .مدل های پایه با پردازنده سلرون ۳۸۶۵U با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتزی مجهز شده اند . مدل های N018U و N019U مجهز به پردازنده های i3-7100u دو هسته ای و چهارهسته ای با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتزی شده اند . در نهایت مدل N020U که در ۳ مدل مختلف با پردازنده های هشتم Core i7 8550u با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز مجهز خواهند شد .

تمام مینی پی سی های ایسوس مجهز به وای فای داخلی ۸۰۲٫۱۱ac و پورت LAN ، پورت HDMI نیز می باشند. همچنین کروم باکس ۳ ایسوس از درگاه کارت حافظه جانبی پشتیبانی می کند و سایر اتصالات از نوع USB سری C و پنج عدد پورت USB سری ۳٫۰ نوع A می باشند . هر ۴ مدل مینی کیس ایسوس از کارت گرافیک HD620 و رم DDR4 مجهز خواهند شد . حافظه داخلی استفاده شده در این دستگاه ۳۲ گیگابایت اس اس دی می باشد .

قیمت پایه کروم باکس ۳ ایسوس  N017U با قیمت ۲۴۹٫۹۹ دلار و دیگر مدل ها با پردازنده های Core i3  به ترتیب ۴۹۹٫۹۹ دلار و ۵۰۱٫۹۹ دلار عرضه خواهند شد . تفاوت ان دو مدل کروم باکس ۳ ایسوس در میزان رم استفاده شده آن ها می باشد ، در مدل های پایه از ۴ گیگابایت استفاده شده است . تنها مدل N020U با پردازنده Core i7 با قیمت ۷۳۳٫۹۹ دلار عرضه خواهد شد .

منبع eteknix

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up