پهپاد ماویک ۲ محصول جدید دی جی آی

شرکت چینی دی جی آی  (DJI) ، یکی از موفق ترین تولید کنندگان پهپاد در دنیا شناخته می شود و محصولات جذابی را به بازار جهانی ارائه کرده است . دی جی آی قرار بود محصول جدید خود  یعنی ماویک ۲ (Mavic 2) را در تاریخ ۱۸ ژانویه معرفی کند ، اما این رویداد به طور غیر منتظره ای به تعویق افتاد و در حال حاضر خبری از زمان معرفی ماویک ۲ نیست . اما در روز گذشته یک فروشگاه انگلیسی با نام Argos تصاویر جدیدی از محصول جدید دی جی آی منتشر کرده است که نام این محصول در تصاویر فاش شده است . در تصاو.یر منتشر شده مشخص شده است ماویک ۲ در دو نسخه ماویک زوم و ماویک پرو عرضه خواهد شد .

هفته گذشته کاربران شبکه های اجتماعی تصاویری از کاتالوگ محصولات جدید دی جی آی منتشر کردند . توضیحاتی که در کاتالوگ در مورد قابلیت های پهپاد ماویک ۲ آمده است ، محصول جدید دی جی آی با ابعاد کوچک و با قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و با مدت زمان ۳۱ دقیقه و با سرعت ۶۴ کیلومتر بر ساعت می تواند پرواز کند و همچنین ویدئوهای خود را بدون افت کیفیت تا فاصله ۸ کیلومتری می تواند ارسال کند .همچنین ماویک ۲ مجهز به سنسور همه جانبه برای محافظت از برخورد با مانع می باشد .

نسخه زوم پهپاد ماویک ۲ دارای زوم دوبرابر ۲x می باشد و قادر به زوم ۲۴ تا ۲۸ میلیمتری است و همچنین به تکنولوژی دالی زوم نیز مجهز می باشد . اما پهپاد ماویک ۲ نسخه پرو مجهز به سنسور CMOS یک اینچی و دوربین هسل بلاد (Hasselblad) می باشد .شرکت دی جی آی در سال گذشته موفق شد بخش زیادی از سهام شرکت هسل بلاد را خریداری کند .

رسانه DroneDJ در گزارشی ارائه داده است دی جی آی یک نسخه اینترپرایز از ماویک ۲ در یک سایت آلمانی مشاهده شده است ، این نسخه احتمالا در کاربردهایی در کسب و کار مورد استفاده قرار خواهد گرفت . در این تصاویر منتشر شده می توانید تصویر کلی از ماویک ۲ را مشاهده کنید ، در حال حاضر مشخصاد دیگری از قابلیت ها و قیمت این دستگاه منتشر نشده . با توجه به اینکه کاتالوگ محصولات دی جی آی منتشر است ، نشان می دهد زمان معرفی محصولات جدید دی جی آی بسیار نزدیک است .

منبع petapixel

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up