واقعیت افزوده و دوربین به جستجوی گوگل اضافه می شود

واقعیت افزوده و دوربین به جستجوی گوگل اضافه شد

در جریان توسعه دهندگان I/O، گوگل امروز اعلام کرد موتور جستجوی گوگل را به دوربین و واقعیت افزوده مجهز می کند. بر همین اساس، شما وقتی در جستجوی چیزی مانند ” کوسه ی سفید بزرگ” باشید و سپس می توانید از طریق دوربین گوشی خود آن را مشاهده کنید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، گوگل نمونه مشابهی را بایک مدل ۳D برای نمایش عضلات بدن به نمایش گذاشته است.

در حال حاضر مشخص نیست که گوگل چه تعداد از مدل های سه بعدی را در جستجو به نمایش می گذارد. همچنین مشخص نسیت که آیا ناشران قادر خواهند بود که خودشان این تصاویر را به اشتراک بگذارند یا خیر.اما انتظار داریم گوگل جزئیات بیشتری از قابلیت جدید جستجوی گوگل منتشر کند. ساندرا پیچای مدیر عامل Google گفت: ما در حال تغییر از یک شرکتی هستیم که به کاربران کمک می کند تا پاسخ سوالات خود را پیدا کند ، به شرکتی که کمک می کند کارها انجام شوند. هدف ما این است که گوگل را برای همه کاربران به ابزاری مفید توسعه دهیم.

واقعیت افزوده در جستجوی گوگل

پیچای گفت : ما برای دستیابی به این هدف  از جستجوی گوگل شروع کرده ایم. برای شروع ما نمونه ای جدید را انجام داده ایم مه تا حدودی شگفت انگیز است. کاربران می توانند از طریق اپلیکیشن گوگل جستجوی جدیدی را با واقعیت افزوده تجربه کنند.

منبع techcrunch

گوگل, واقعیت افزوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up