هواوی آنر ۸ ایکس مکس با تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ معرفی می شود

شرکت هواوی به صورت کاملا رسمی اعلام کرد که گوشی هوشمند آنر ۸ ایکس در تاریخ ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) در دو نسخه استاندارد ۸X و نسخه بزرگتر ۸X Max معرفی خواهد شد . بر اساس شایعات منتشر شده ، گوشی آنر ۸ ایکس مکس با صفحه نمایش ۷٫۱۲ اینچی معرفی خواهد شد و ظاهرا از گوشی شیائومی می مکس ۳ بزرگتر خواهد بود . در حال حاضر تصاویر جدیدی از این محصول در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) منتشر شده است ، در این تصاویر پنچمارک چینی Master Lu مشخص می باشد که تائید می کند گوشی آنر ۸ ایکس مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ خواهد شد .

در شایعات قبلی منتشر شده بود که گوشی آنر ۸ ایکس مکس مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ و یا اسنپدراگون ۶۱۶ خواهد شد ، در این شایعات جدیدی منتشر شده است تراشه ۶۶۰ اسنپدراگون را تایید می کند . اما چگونه مطمئن شویم که تصاویر منتشر شده مربوط به گوشی آنر ۸ ایکس می باشد ؟ توجه داشته باشید که شماره مدل ARE-AL00 با شماره مدل منتشر شده در هفته گذشته توسط TENAA مطابقت دارد .

در اطلاعات جدیدی که منتشر شده است ، گوشی هوشمند آنر ۸ ایکس مجهز به ۴ گیگابایت رم و صفحه نمایش با رزولوشن ۱۰۸۰*۲۲۴۴ و به احتمال زیاد همراه یک بریدگی V شکل در بالای صفحه نمایش خواهد بود . به احتمال بسیار زیاد مدل ۸ ایکس مکس از دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی و از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی استفاده خواهد شد . هواوی در این گوشی از یک باتری با ظرفیت بالای ۴۹۰۰ میلی آمپری استفاده خواهد کرد . زمان معرفی آنر ۸ ایکس نزدیک می باشد و در زمان معرفی اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر خواهد شد .

منبع gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up