نمایش محدودیت سرعت در گوگل مپ برای اندروید و iOS اضافه شد

نمایش محدودیت سرعت در رانددگی به گوگل مپ اضافه شد

بسیاری از کاربران در سفرهای خود از نقشه آنلاین موبایلی استفاده می کنند و  از مهم ترین قابلیت در این نقشه ها نمایش سرعت مجاز در مسیر های مختلف می باشد  ، اما اپلیکیشن نقشه آنلاین گوگل فاقد آن است.  در خبر جدیدی که منتشر شده است گوگل در پی اضافه کردن این قابلیت به اپلیکیشن خود می باشد. پس از اضافه شدن این ویژگی، کاربران قادر خواهند بود محدودیت های سرعت را در گوشه ای از اپلیکیشن نقشه آنلاین گوگل مشاهده کنند و همچنین گفته می شود یک آیکون برای نمایش دادن محل دوربین کنترل سرعت در اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

بر اساس گزارش منتشر شده، کاربران با نزدیک شدن به دوربین کنترل سرعت ، اپلیکیشن برای اطلاع آن ها یک اخطار صوتی پخش می کند. این به روز رسانی در حال حاضر برای کاربران دانمارک، انگلستان و ایالات متحده در دسترس کاربران می باشد. در حالی که ویژگی آیکون دوربین کنترل سرعت در کشورهای استرالیا، برزیل، کانادا، هند، اندونزی، مکزیک، روسیه، انگلستان و ایالات متحده در دسترس می باشد.

گوگل این ویژگی را در سال ۲۰۱۶ تست کرد و تنها در چند ناحیه سان فرانسیسکو و ریو دو ژانیرو برزیل در دسترس بود. با اضافه شدن این ویژگی ها در این به روز رسانی، گوگل نیز قادر خواهد بود همانند اپلیکیشن های Waze و Garmin  امکان نمایش دادن مکان های دوربین و نمایش محدودیت های سرعت را در اپلیکیشن Google Map برای کاربران فراهم آورد.

منبع theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up