موتورولا نسخه جدید گوشی زد ۳ را در سال جاری معرفی نمی کند

شرکت موتورولا اخیرا محصول جدید خود را با نام موتو Z3 در شهر شیکاگو به طور رسمی معرفی کرد . این شرکت در توئیتر رسمی خود اعلام کرد که در معرفی نسخه مقاوم در برابر ضربه برای این گوشی با شکست مواجه شده است . بر همین اساس این موتورولا در سال جاری هیچ برنامه ای برای عرضه نسخه مقاوم موتو زد ۳ ندارد . در حال حاضر شرکت موتورولا سال جاری را با دو مدل گوشی سری زد ۳ به پایان خواد رساند ، گوشی موتو زد ۳ پلی تقریبا در  ماه گذشته به بازار عرضه شد و نسخه معمولی موتو زد دو ماه پیش معرفی شد .

عدم عرضه نسخه مقاوم موتو زد ۳ می تواند دلایل زیادی را به همراه داشته باشد ، یکی از دلایل مهم می تواند پایین بودن فروش نسخه های فورس در بارابر فروش نسخه های اصلی در گذشته باشد . اما دلیل دیگری برای بازار یابی این محصولات عنوان شده است ، در حال حاضر موتورولا محصول جدید خود را که در ۳ مدل راهی بازار کرده است می تواند موجب سردرگمی کاربران شود ، چون بسیاری از کاربران نمی توانند سیاست نام گذاری محصولات موتورولا را درک کنند چون با محصولات گذشته این شرکت آشنایی ندارند .

بدیهی است که شرکت موتورولا تصمیم به کاهش تعدادی یکی از نسخه های خود کند تا مشکل فروش و بازاریابی رفع شود ، تا سال آینده مشخص می شود که موتورولا نسخه مقاوم موتو زد ۳ را با چه نامی راهی بازار خواهد کرد و یا به احتمال زیاد با نام موتو زد فورس راهی بازار کند .

منبع theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up