معرفی نسخه قابل ارتقای Mac Pro 2019 در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان در سال ۲۰۱۹

معرفی نسخه ماژولار Mac Pro 2019

آنطور که به نظر می رسد، شرکت اپل قصد دارد نسخه ماژولار Mac pro 2019 را در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2019 که در ماه ژوئن برگزار خواهد شد، معرفی کند.  این شایعات مربوط به گزارش منتشر شده بلومبرگ می باشد که همچنین احتمال معرفی ابزار تبدیل آیپاد به مک را نشان می دهد.

بر اساس گزارش منتشر شده بلومبرگ که ادعا می شود از منابع معتبری بدست آمده است، اپل در اقدامی محرمانه در حال بررسی پیش نمایش یک نسخه جدید از Mac Pro کاملا بهینه و سطح بالا در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال جاری می باشد. با این حال در این شرکت برای انتشار این خبر تصمیم گیری نشده است. در حالی که اپل در گذشته از تعهد خود به تولید Mac Pro جدید سخن گفته است و تایید کرده است که تاریخ عرضه این محصول در سال ۲۰۱۹ خواهد بود.  در حال حاضر اطلاعاتی از این محصول منتشر نشده است.

توسعه سیستم های Mac Pro به صورت ماژولار می تواند این امکان را به کاربران دهد که در طول سال های بعد به راحتی سیستم خود را ارتقا دهند. بنابراین کاربران اپل می توانند کامپیوتری با قابلیت ارتقا و با توجه به نیازهای خود و متناسب با بودجه خود تهیه کنند. این قابلیت همان چیزی است که اکثر صاحبان کامپیوتر از آن لذت می برند، ولی کامپیوترهای اپل قابلیت ارتقا ندارند.

ما همچنین شاهد یک رویکرد ماژولار مبهم در مورد Mac mini جدید بودیم، با معرفی این ویژگی در Mac mini این امکان را می دهد که تعدادی از این کامپیوترها را به هم متصل کرد و یک کامپیوتر قدرتمند ایجاد کرد.برای طرفداران Mac Pro که می خواهند یک کامپیوتر سطح بالایی داشته باشند و همیشه نگرانی هایی در مورد این شرکت از بروز خلاقیت های ویژه وداشتند، انتشار این خبر در مورد معرفی Mac Pro 2019 با چنین امکاناتی در نکنفرانس جهانی WWDC 2019  خبر خوبی برای طرفداران اپل خواهد بود.

منبع techradar

Modular Mac Pro 2019, مک پرو ماژولار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up