مشخصات و تصاویر گوشی شیائومی Mi A2 منتشر شد

در آینده ای نزدیک شرکت چینی شیائومی از گوشی جدید خود با نام MI A2 رونمایی خواهد کرد . در روز گذشته تصاویر و مشخصات این گوشی در لهستان منتشر شده است .پیش از معرفی امکانات گوشی ، قابل توجه است که شیائومی چندی پیش اعلام کرد که در تاریخ ۲۴ ژوئیه در شهر مادرید کشور اسپانیا رویدادی را برگزار خواهد کرد ، بر همین اساس ممکن است گوشی جدید شیائومی MI A2 در این مراسم به صورت کاملا رسمی معرفی شود . با توجه به گزارشات منتشر شده ، ظاهرا این گوشی نسخه تغییر نام داده شده شیائومی Mi 6X باشد و تصاویری که منتشر شده است این موضوع را تائید می کند.

گوشی هوشمند شیائومی Mi A2 دومین گوشی پس از Mi A1 خواهد بود که از اندروید وان بهره مند می شود . گوشی هوشمند جدید شیائومی از بدنه تمام فلز ساخته شده است و در پشت گوشی از دوربین دوگانه بصورت عمودی و یک فلش LED در میان دوربین ها قرار داده شده است . سنسور تشخیص اثر انگشت در پشت گوشی قرار داده شده و تمامی کلید های فیزیکی این دستگاه در سمت راست می باشند . اسپیکر گوشی Mi A2 در پایین دستگاه و در کنار درگاه USB-C قرار داده شده است .حاشیه های این دستگاه همانند پرچمداران دیگر شرکت ها باریک نیست ولی در مقایسه با حاشیه نسل اول این گوشی یعنی Mi A1 باریک تر شده است .گوشه های نمایشگر گوشی گرد شده اند و لگوی شیائومی و اندروید وان در پشت گوشی دیده می شود .

بر اساس اطلاعاتی که از مشخصات این گوشی منتشر شده است ، Mi A2 مجهز به نمایشگر ۵٫۹۹ اینچی با رزولوشن  HD (2160*1080) مجهز شده است ، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات این دستگاه می باشد ، هرچند احتمالا نسخه های با حافظه داخلی بیشتر نیز تولید شود . گوشی شیائومی Mi A2 از پردازنده اسنپ دراگون ۶۶۰ با هشت هسته پردازشی ۶۴ بیتی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری بهره خواهد برد . دوربین این دستگاه از سنسور های ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی در پشت دستگاه و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه استفاده می شود . شیائومی Mi A2 محصول جدید این شرکت ۱۶۸ گرم وزن خواهد داشت و سیستم عامل این دستگاه اندروید اوریو ۸٫۱ خواهد بود .

منبع androidheadlines

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up