مشخصات باتری گوشی گلکسی سری F و گلکسی اس ۱۰ سری ۵G فاش شد

ظرفیت باتری گوشی گلکسی F

شرکت سامسونگ به زودی گوشی های جدید پرچمدار خود را معرفی خواهد کرد. در کنار شایعات فراوانی که از گوشی گلکسی اس ۱۰ منتشر شده است ، شایعاتی در مورد گوشی تا شدنی سامسونگ که احتمالا با نام های Galaxy F و Galaxy Fold معرفی خواهد شد شنیده ایم. اما به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد ظرفیت باتری های این دو پرچمدار سامسونگ منتشر شده است.

بر اساس گزارش منتشر شده سامسونگ در گوشی تاشدنی خود از دو باتری استفاده خواهد کرد. بر همین اساس ، سامسونگ در هر یک از دو قسمت این گوشی از باتری ۳۱۰۰ میلی آمپری قرار می دهد. در گزارش های که در ماه گذشته منتشر شد ، مدل کوچکتر گوشی گلکسی اس ۱۰ که احتمالا با نام های گلکسی اس ۱۰ لایت یا گلکسی اس ۱۰E معرفی خواهد شد ، به یکی از این باتری ها مجهز خواهد شد.

در ضمن ، گوشی گلکسی اس ۱۰ نسخه ی ۵G به باتری عظیم ۵ هزار میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. گفته می شود این باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری برای دیگر گوشی های آینده گلکسی M20 و M30 استفاده خواهد کرد تا هزینه های تمام شده ساخت باتری برای سامسونگ پایین تمام شود.

با این حال ، تا به امروز اطلاعات کاملی از محصولات مهمی که سامسونگ در آینده معرفی خواهد کرد منتشر شده است. برای نخستین بار سامسونگ دوربین سلفی گوشی های پرچم دار سری گلکسی اس را در صفحه نمایش قرار خواهد داد. همچنین کاربران زیادی منتظر گوشی تاشدنی این شرکت هستند. در هر حال باید تا روز معرفی این محصولات صبر کنیم تا اطلاعات دقیقی از مشخصات آن ها بدست آوریم.

منبع gsmarena

باتری گلکسی اس 10 نسخه 5G, مشخصات باتری گلکسی F

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up