فاکسکان گزارش افت سود در فصل دوم سال را منتشر کرد

شرکت تایوانی فاکسکان ، که یکی از بزرگترین تامین کننده ی های قطعات گوشی آیفون است ، خبر از افت سود در سه ماه دوم سال را داد . فاکسکان گزارش مالی خود را منتشر کرد و نشان می دهد تامین کننده آیفون ۱۷٫۴۹ میلیارد دلار تایوانی معادل (۵۷۶ میلیون دلار امریکا) در نیمه دوم سال درآمد داشته است . این گزارش نشان می دهد فاکسکان در نیمه دوم سال افت درآمد داشته است . بر اساس گزارشی که رویترز ارائه داده است ، این موضوع دور از انتظار تحلیلگران بوده است .

میزان درآمد فاکسکان در مقایسه با سال گذشته به میزان ۱۷٫۹ میلیارد دلار تایوان و کمتر از میانگین برآورد ۲۱٫۹۳۶ میلیارد دلار تایوانی طبق پیش بینی ۹ تحلیل گر که توسط تامسون رویترز (B E S) مورد بررسی قرار گرفته است .

در حالی که شرکت اپل بزرگترین مشتری اصلی Foxconn است ، آنطور که به نظر می رسد بعید است که تولید شرکت اپل زیر سوال برود . شرکت اپل اخیرا گزارشی از فروش ۴۱٫۳ میلیون دستگاه iPhone در سه ماهه اخیر گزارش کرده است که در مقایسه با فروش سه ماهه سال ۲۰۱۷  تقریبا ۴۱ میلیون دستگاه بیشتر به فروش رسانده است . شرکت فاکسکان یک تامین کننده ای است که به صورت قرار دادی برای چندین شرکت تجاری مسئولیت تامین قطعات را بر عهده گرفته است و توانسته است از انحصار تولید محصولات دیگر شرکت ها خارج شده است و خود به تنهایی محصولات را تولید می کند . ، هرچند که برای عرضه محصولات خود نام های تجاری را خریداری می کند .

فاکسکان به تازگی شرکت بلکین (Belkin) را خریداری کرده است . با خرید شرکت بلکین توانسته است مالکیت برندهای تجاری Wemo , Belkin و Linksys را برای فاکسکان به ارمغان بیاورد . فاکسکان در اقدامات دیگر خود می توان به فروش رساندن یک جای کارخانه جات هوشمند کلید  به دیگر تولیدکنندگان اشاره کرد . با این حال ، به نظر می رسد شرکت فاکسکان متوجه تصمیم شرکت اپل برای همکاری Wistron و تولید گوشی های آیفون در هند شده باشد .

منبع ۹to5mac

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up