شیائومی تبلت می پد ۴ را با پردازنده اسنپ دراگون ۶۶۰ عرضه میکند

شرکت شیائومی ، یکی دیگر از تولید کنندگان موبایل و تبلت های هوشمند در کشور چین می باشد . این شرکت بعد از هواوی به عنوان دومین تولید کننده بزرگ در صنعت موبایل و تبلت و دیگر محصولات شناخته می شود . شیائومی در سال گذشته آخرین تبلت خود (می پد ۳) را معرفی کرد و یک سال از زمان معرفی آخرین تبلت خود گذشته است ، بنابر این باید منتظر معرفی تبلت جدید این شرکت با نام شیائومی می پد ۴ باشیم. اطلاعات جدیدی از تبلت جدید شرکت شیائومی در اکانت توئیتری @funkyHuawei توسط یک کاربر منتشر شده است که سرنخ هایی از مشخصات سخت افزاری تبلت می پد ۴ بدست آمده است .

در سرنخ هایی که از فایل Build.prop بدست آمده است ، این فایل شامل اطلاعاتی همچون (( تمام مشخصات دستگاه ، نسخه سیستم عامل ، مشخصات سخت افزاری و.. می باشد )) در این فایل مشخص شده است که تبلت می پد ۴ از تراشه اسنپ دراگون ۶۶۰ استفاده خواهد شد . در حال حاضر فعلا اطلاعاتی از مقدار اختصاص داده شده حافظه رم پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD و اندازه دقیق صفحه نمایش این تبلت موجود نمی باشد ولی به احتمال بسیار زیاد تراکم پیکسل در صفحه نمایش تبلت می پد ۴ حدود ۳۲۰ پیکسل در اینچ خواهد بود .

اما در مورد دوربین این تبلت اطلاعات دقیق تری موجود می باشد ، تبلت شیائومی می پد ۴ از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ساخت شرکت امنی ویژن با مدل (OV13855) استفاده شده است ، این دوربین مجهز به لنز با دیافراگم f/2.0 می باشد که قادر به ضبط ویدئوی ۴k نمی باشد . دوربین سلفی این تبلت از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 ساخت شرکت سامسونگ با مدل S5KE8 می باشد و از ثبت تصویر پرتره پشتیبانی می کند . همچنین تبلت شیائومی می پد ۴ از یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری استفاده شده است ، این تبلت از فناوری NFC پشتیبانی نمی کند . البته مشخصات منتشر شده را سازمان TENAA تائید نکرده است ، به احتمال بسیار زیاد این تبلت در سه ماهه سوم سال جاری معرفی خواهد شد .

gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up