سامسونگ در حال طراحی دو گوشی تا شدنی دیگر است

بر اساس گزارش منتشر شده از بلومبرگ، سامسونگ در حال برنامه ریزی برای طراحی و ساخت دو مدل دیگر گوشی قابل انعطاف با طرح های بسیار متنوع نسبت به گلکسی فولد (Galaxy Fold) می باشد. در حالی ک گوشی تا شدنی گلکسی فولد دارای یک نمایشگر گسترده است و مانند یک کتاب بازو بسته می شود.شرکت هواوی نیز در کنگره جهانی موبایل MWC 2019 از گوشی جدید میت ایکس با نمایشگر تمام صفحه به همراه مودم ۵G رونمایی کرد.

بر همین اساس، سامسونگ به دنبال طراحی دو مدل دیگر از گوشی های هوشمند تا شدنی جدید است که یک نمونه از آن ها دارای یک صفحه نمایش بزرگتر که طراحی آن مشابه گوشی تا شدنی هواوی ایکس خواهد بود که از پهلو باز می شود. مدل دوم گوشی تا شدنی سامسونگ قرار است به صورت عمودی طراحی و ساخته میشود، این گوشی از صفحه نمایش کوچکتری بهره مند خواهد شد و در قسمت بیرونی دستگاه قرار خواهد گرفت.

با توجه به منابع خبری بلومبرگ، گوشی های تا شدنی که سامسونگ در آینده طراحی خواهد کرد، مشابه گوشی تا شدنی موتورولا RAZR خواهد بود که در اواخر سال ۲۰۱۹ یا اویایل ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد.

گوشی تا شدنی گلکسی فولد سامسونگ در ماه آوریل روانه بازار خواهد شد. ظاهرا سامسونگ همچنان روی دوام صفحه نمایش گوشی تا دشنی خود کار می کند و قصد دارد هر موضوع نگران کننده ای را در مورد نمایشگر منعطف خود را بر طرف کند. بلومبرگ در ادامه گزارش خود گفته است، سامسونگ در نظر دارد در صورت بروز هر مشکلی برای نمایشگر تا شدنی گلکسی فولد، به صورت رایگان نمایشگر گوشی را تعویض نماید.

منبع theverge

Galaxy Fold, گلکسی فولد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up