ساعت هوشمند گوگل امسال عرضه نمی شود

روز گذشته نماینده شرکت گوگل در گفتگویی با رسانه Tom’s Guide اعلام کرد که گوگل هیچ برنامه ای برای معرفی ساعت هوشمند خود در سال جاری ندارد . اخیرا شایعاتی منتشر شده بود که شرکت گوگل قصد دارد ساعت هوشمندی را با نام پیکسل واچ در سال جاری معرفی کند . این شایعات باعث شده بود بسیاری از کاربران انتظار داشتند که گوگل در کنار گوشی های پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال ساعت هوشمند پیکسل واچ ( Pixel Watch ) را در رویداد نهم اکتبر سال جاری به صورت رسمی معرفی کند .  وب سایت Tom’s Guide مدعی است در گفتگویی که با یکی از نمایندگان شرکت گوگل داشته است ، این شرکت هیچ برنامه ای برای معرفی ساعت هوشمند خود در سال ۲۰۱۸ میلادی ندارد . این رسانه در گزارشی که با مایلر بار  مدیر مهندسی Wear OS داشته است مدعی است : ” در حال حاضر ما فکر میکنیم که توانایی های لازم را برای تولید ساعت هوشمند نداریم ، فعلا تمرکزمان را بر روی شرکایمان گذاشته ایم   ” . پس از مصاحبه ای که مدیر مهندسی گوگل انجام داد ، شرکت گوگل تایید کرد که هیچ برنامه ای برای معرفی ساعت هوشمند در سال جاری ندارند .

ایوان بلس ، قاش کننده مشهور در ماه می توییتی از عرضه ساعت هوشمند گوگل در سال ۲۰۱۸ خر داده بود . ایوان بلس معمولا یک فاش کننده قابل اعتمادی در دنیای فناوری است ، بنابر این ممکن است شرکت گوگل برای معرفی اسمارت واچ خود در سال جاری برنامه ریزی کرده و بنا به دلایلی آن را به تاخیر انداخته و یا لغو کرده است . بر اساس گفته های مدیر مهندس ور اواس ، شرکت گوگل تصمیم دارد به جای طراحی ساعت هوشمند خود ، تمام تمرکز خود را روی ساعت های هوشمند ساخته شده توسط شرکای خود قرار دهد ، بزرگترین شرکای گوگل در این زمینه می توان شرکت Fossil Group را نام برد . گفته میشود در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ که در هفته های اخیر برگزار شد ، شرکت های اسکاگن ، کاسیو  و دیزل از ساعت های هوشمند خود رونمایی کردند .

قبل از انتشار این خبر ، بسیاری امیدوار بودند که شرکت گوگل ، ساعت هوشمند خود را معرفی خواهد کرد ، اخیرا گوگل از رابط کاربری جدید خود برای Wear OS رونمایی کرده است . انتظار می رود شرکت کوالکام در تاریخ ۱۰ سپتامبر ، پردازنده جدید خود را معرفی کند . پردازنده جدید کوالکام که مبتنی بر ساعت های Wear OS ساخته شده است می تواند این ساعت ها را بسیار قدرتمند تر از دیگر ساعت ها کند و محدیدیت هایی که ساعت های هوشمند دارند با این پردازنده محدودیت ها از بین می روند .با این حال ، ساعت هوشمند گوگل واچ امسال عرضه نخواهد شد ، اما شاید پردازنده جدید شرکت کوالکام باعث شود در ینده ای نزدیک ساعت های مبتنی بر Wear OS بهتری وارد بازار شود .

منبع theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up