دومین بازار بزرگ بوس در آلمان ، به دنبال راه اندازی صرافی ارز دیجیتالی با کارمزد صفر درصد است.

بیت کوین

دومین بازار بورس بزرگ در کشور آلمان ، گروه بورس و اوراق بهادار اشتوتگارت و موسسه بانکی SolariBank در حال همکاری جهت راه اندازی یک صرافی ارز دیجیتالی با کارمزد صفر درصد می باشند .این روزها فعالان بازار ارزهای رمزنگاری شده ، بانکها و موسسات مالی بزرگ را به سمت سرمایه گذاری در صنعت ارزهای رمزنگاری شده می برند .برخی معتقدند که این امر علیه ماهیت غیر متمرکز ارزهای رمزنگاری شده می باشد .با این حال کسی نمی تواند این بازار پر سود را متوقف کند و مانع ورود سرمایه به این بازار شود .

گرچه گروه بورس و اوراق اشتوتگارت در ماه می سال جاری ۲۰۱۸ اعلام کرد که در حال راه اندازی یک اپلیکیشن معاملاتی ارز دیجیتالی با کارمزد صفر درصد است ، اما اکنون پس از ماه ها زیر ساخت های ابتدایی راه اندازی این پروژه را مشاهده می کنیم . در حال حاضر ، غول های صرافی آلمانی در حال همکاری با شرکت Fintech و پلتفرم بانکی سولاریس بانک می باشند تا این پروژه به واقعیت تبدیل شود .

با تلاش های مشترک این دو شرکت یک صرافی ارزدیجیتالی راه اندازی خواهد شد که به احتمال زیاد در نیمه اول سال ۲۰۱۹ فعالیت خود را آغاز می کند .مبادلات این صرافی از پلتفرم مالی سولاریس بانک استفاده خواهد شد .
بورس اشتوتگارت از سال ۱۸۶۰ فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر نهمین بورس بزرگ اوراق بهادار در اروپا شناخته می شود . در واقع حضور این بورس معروف می تواند اعتماد کاربران را به این صرافی جلب کند .

این خبر در روز چهارشنبه در مطبوعات منتشر شد ، که جزئیات همکاری بورس اشتوتگارت با سولاریس بانک از محتوای این گزارش بود .مدیر عامل موسسه مالی سولاریس بانک ، رولاند فولتز در مورد مشارکت در این پروژه بسیار خوشحال بود و در مصاحبه خود با مطبوعات گفت : این یک پلتفرم معاملاتی قابل اعتماد و کارآمد ، بخش ابتدایی از چشم انداز آتی ما برای ساخت دنیایی هیبریدی متشکل از ارزهای دیجیتالی ‌و پول های سنتی خواهد بود .

آنطور که به نظر می رسد ، هدف اصلی این پروژه از بین بردن فاصله میان ارزهای دیجیتالی و پول های سنتی می باشد . در واقع صرافی امنی که بتواند معاملات تا ۱۰۰ هزار یوریی را بصورت کاملا امن برای کاربران فراهم آورد . این مبادلات امن توسط سازمان های نظارتی آلمان مانند سازمان های BaFin و Bundesbank انجام خواهد شد . در ادامه گزارش مطبوعات اشاره شده است که امکان معاملات بیت کوین و اتریوم در کنار پلتفرم ICO که در اوایل سال جاری معرفی شد که در حال ساخت است ، در دسترس خواهد بود .
همانطور که موسسات مالی و صنعت ارز رمزنگاری شده با هم همکاری می کنند ،نتیجه این همکاری پروژه هایی مانند تبادلات ارزهای رمزنگاری شده صفر درصد را در پی خواد داشت که خبر خوبی برای سرمایه گذاران خواهد بود که اعتماد و اطمینان را به دنیای ارزهای دیجیتالی فراهم می آورد.

منبع softspeed

بیت کوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up