جنرال الکترونیک بزرگترین مرکز درمانی در جهان را می سازد

جنرال الکتریک

شرکت جنرال الکترونیک قصد دارد سهام مرکز درمانی خود را به صورت عمومی عرضه کند تا بزرگترین مرکز درمانی و دارویی را ایجاد کند .بر اساس گزارش بلومبرگ که از منابع نزدیک شرکت جنرال الکترونیک  بدست آمده ، به احتمال زیاد این شرکت سهام خود را در بهار ۲۰۱۹ عرضه می کند ‌. در ادامه گزارش بلومبرگ محاسبه کرده است ، ارزش این مرکز درمانی که از شرکت های زیر مجموعه جنرال الکترونیک می باشد ، به ۶۵ تا ۷۰ میلیارد دلار خواهد رسید . ارزش شرکت ها به طور معمول با میزان سرمایه گذاری ، بدهی ها ، محاسبه موارد دیگر و کاهش پول نقد محاسبه می شود .

شرکت آلمانی زیمنس نیز در ماه مارس سهام مرکز درمانی خود را با نام (Healthineers)  بصورت عمومی عرضه کرد . بر همین اساس با عرضه این سهام ، ارزش سهام این شرکت توانست ۳۲ درصد افزایش پیدا کند و به ارزش  ۳۷ میلیارد یورو رسید .بر اساس گزارش بلومبرگ ، شرکت جنرال الکترونیک جهت عرضه عمومی سهام خود قصد دارد با شرکت های گلدمن ساکس ،بانک of آمریکا ، سیتی گروپ ، جی پی مورگان و همچنین مورگان استنلی همکاری خواهد کرد .

پس از انتشار این خبر ، سهام شرکت جنرال الکترونیک GE ، در دو روز گذشته با افزایش ۱.۲ درصدی به ارزش ۷.۳۷ دلار در هر سهم افزایش یافت .در ادامه این گزارش ، شرکت های Glaxo و Pfizer قرار است با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد پوندی واحد درمانی خود را با یکدیگر ادغام کنند .

منبع businessinsider

جنرال الکتریک, مرکز درمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up