تماس ویدیویی گروهی به واتساپ اضافه شد

واتساپ در حال حاضر با ۲۰۰ میلیون کاربر آنلاین در صدر پیام رسانان قرار دارد . روز گذشته اپلیکیشن واتساپ بروزرسانی جدیدی را دریافت کرد  ، در این بروزرسانی قابلیت تماس ویدیویی گروهی به این پیام رسان اضافه شده است . این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا حداکثر با ۳ نفر به طور همزمان تماس ویدیویی برقرار کنید . در حال حاضر قابلیت جدید واتساپ نسخه های سیستم عامل های اندروید و IOS ارائه شده است . کاربران باید برای استفاده از ویژگی جدید واتساپ ، در ابتدا باید با یکی از مخاطبین خود تماس صوتی و یا ویدیویی برقرار کند و سپس روی دکمه (Add Participant) لمس کنید و مخاطبین دیگری را به گفتگوی خود اضافه کنید .

بر اساس ادعای واتساپ (WhatsApp) ، این قابلیت مانند ارسال پیام متنی تمامی تماس های ویدیویی که کاربر برقرار می کند از مبدا تا مقصد ارسال ویدیو بصورت رمزنگاری شده ارسال و دریافت می شود. قابلیت تماس ویدیویی تقریبا در دو سال گذشته معرفی شد ، واتساپ قابلیت جدید تماس چند کاربره را به تماس ویدیویی اضافه کرده است . همانطور که می دانید مالکیت واتساپ در اختیار کمپانی فسبوک است ، در کنفرانس توسعه دهندگان موسوم به F8 اعلام کرد که قابلیت جدید تماس ویدیویی چند نفره به زودی برای هر دو اپلیکیشن شبکه اجتماعی اینستاگرام و واتساپ ارائه خواهد شد .

همانطور که قبلا اشاره کردیم ، برای تماس ویدویی گروهی محدودیت چهار نفره در نظر گرفته شده است اما در فیس تایم در سیستم عامل IOS 12 کاربران می توانند با ۳۲ نفر تماس ویدیویی گروهی برقرار کنند ولی در پیام رسان واتساپ امکان تماس ویدیویی با تعداد بالای کاربران امکان پذیر نمی باشد .

در هر حال ، از امروز می توانید پیارم رسان واتساپ خود را بروزرسانی کنید و از قابلیت تماس ویدویی چند نفره استفاده کنید .

منبع thenextweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up