تصاویر شارژر بی سیم دوگانه سامسونگ منتشر شد

در سال گذشته شرکت اپل از شارژر بی سیم چندگانه خود رونمایی کرد اما اپل تا کنون موفق به عرضه این محصول به بازار نشده است ، شایعاتی منتشر شده است که این محصول در ماه سپتامبر راهی بازار خواهد شد .  اطلاعات جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد شرکت سامسونگ خود را آماده معرفی شارژر بی سیم خود می کند . در حال حاضر کسانی که مشتاق معرفی شارژر بی سیم سامسونگ هستند ، تصاویری از شارژر بی سیم دوگانه سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است و در این اطلاعات منتشر شده زمان معرفی این محصول را در تاریخ ۱۸ مرداد همراه با گلکسی نوت ۹ در رویداد IFA می باشد .

شارژر بی سیم سامسونگ قادر به شارژ کردن دو دستگاه به صورت همزمان خواهد بود و همچنین استاندارد Qi را دریافت کرده است . کاربران قادر خواهند بود دو دستگاه مختلف را روی شارژر بی سیم سامسونگ قرار دهند و همزمان دو دستگاه خود را شارژ کنند . شارژر بیسیم دوگانه سامسونگ مجهز به فناوری شارژ سریع می باشد و گاربران قادر خواهند بود تا گوشی هوشمند خود را با سرعت بیشتری شارژ کنند ، همچنین این دستگاه از ساعت سامسونگ (Sumsung Wear) پشتیبانی می کند . در این اطلاعات آمده است شارژر بی سیم دوگانه سامسونگ در کنار گوشی هوشمند گلکسی نوت ۹ معرفی خواهد شد .

شارژر بی سیم دوگانه سامسونگ با قیمت ۷۵ یورو عرضه خواهد شد و به احتمال زیاد همراه با گلکسی نوت ۹ معرفی شود . همچنین امکان دارد سامسونگ جهت بالا بردن فروش گلکسی نوت ۹ ، شارژر بی سیم دوگانه را همراه این گوشی به صورت رایگان عرضه کند . معرفی شارژر بی سیم سامسونگ در تاریخ ۹ آگوست در نیویورک برگزار خواهد شد.

منبع mspoweruser

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up