اپوو رینو با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۳٫۱ درصدی و صفحه نمایش بدون حفره معرفی می شود

Oppo Reno

شرکت اوپو (Oppo)مدتی پیش از ساخت سری گوشی های پرچمدار خود با نام رینو (Reno) خبر داد. با توجه به شایعاتی تا کنون منتشر شده است، شرکت اوپو قرار است این سری از گوشی های خود را با سخت افزاری بسیار قدرتمند راهی بازار کند. بر همین اساس، گوشی هوشمند اوپو رینو قرار است به یک دوربینی با بزرگنمایی ۱۰ برابری مجهز شود. همچنین، قرار است نمایشگر این گوشی پرچمدار از جدیدترین نمایشگرهای امولد (AMOLED) سامسونگ، با نام امولد داینامیک (Dybamic AMOLED) مجهز شود.

اما خبرهای جدیدتری نیز از پرچمدار اوپو منتشر شده است. روز گذشته یکی از مدیران ارشد اوپو اطلاعاتی چشمگیری از بدنه ی گوشی رینو منتشر کرد. پیش بینی می شود در گوشی پرچمدار اوپو از نسبت نمایشگر به بدنه ی ۹۳٫۱ درصدی استفاده خواهد شد. گفته می شود این گوشی در صفحه نمایش نه بریدگی دارند و نه حفره، اگر اطلاعات واقعیت داشته باشد باید منتظر یک گوشی با صفحه نمایش کاملا تمام صفحه باشیم.

علاوه بر این ، قائم مقام اوپو در ادامه گزارش خود اعلام کرد که در پنل پشتی گوشی رینو هیچ حفره ای وجود نخواهد داشت. با این حال می توان از این سخن اینطور برداشت کرد که حفره های دیگری جز حفره های دوربین وجود نخواهد داشت.

منبع gsmarena

اوپوو رینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up