اپل واچ ۴ مجهز به حسگر سنجش نوار قلب می باشد

هفته ی گذشته اپل محصولات جدید خود را در رویدادی کاملا رسمی معرفی کرد ، این شرکت در کنار محصولات جدید خود از تراشه S4 برای ساعت هوشمند اپل ۴ رونمایی کرد. ساعت جدید اپل دو برابر قدرت پردازشی بیشتر از اپل واچ سری ۳ دارد و همچنین گفته می شود از پردازنده دو هسته ای در این ساعت استفاده شده است .
 سامسونگ و دیگر شرکت های تولید کننده ساعت های هوشمند تراشه ی ساعت های هوشمند خود را از دیگر شرکت ها تامین میکنند ، اما اپل برخلاف این شرکت ها برای کسب سود بیشتر تراشه محصولات خود را خودش تولید می کند .اپل تراشه های خود را طراحی می کند و از شرکت TSMC برای برای تولید تراشه ها کمک می‌گیرد .  اپل تراشه های سری A را برای آیفون ها و تبلت های خود طراحی کرده است و تراشه های سری S را برای ساعت های هوشمند توسعه داده است .
اپل در هر مراسمی که محصولات بزرگ و جدید خود را معرفی می کند ، در کنار محصولات از پردازنده های اختصاصی خود رونمایی میکند . اپل با معرفی پردازنده های جدید خود میتواند با دیگر شرکت ها رقابت کند .این شرکت در کامپیوترهای مک از پردازنده های x86 استفاده می کند.اپل واچ سری ۴ به یک حسگر ویژه ای برای ثبت ضربان قلب و گرفتن نوار قلب مجهز شده است .
همچنین ، Apple Watch 4 دارای حسگر ژیروسکوپ و شتاب سنج برای تشخیص سقوط از ارتفاع را دارد . این ساعت هوشمند ، زمانی که ضربان قلب کاربر بالا و یا بیش از حد پایین باشد سریعا اطلاع می دهد .
با این ساعت میتوانید در تنها ۳۰ ثانیه نوار قلب خود را بگیرید ،ساعت هوشمند سری ۴ اپل توانسته است از سازمان غذا و داروی آمریکا مجوز FDA را دریافت کند ، این ساعت با اسپیکرهای قدرتمند تر نسبت به سری اپل واچ ۳ و عمر باتری ۱۸ ساعته راهی بازار خواهد شد .
منبع venturebeat

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up