اندروید پی از تصاویر همیشه روشن پشتیبانی می کند

توسعه دهندگان XDA توانسته اند کد منبع جدیدی را کشف کنند ، بر همین اساس شرکت گوگل در حال توسعه پشتیبانی از ویژگی پس زمینه همیشه روشن برای سیستم عامل جدید اندروید ۹ یا پای است . در حال حاضر ، این قابلیت در حال توسعه می باشد و مشخص نیست در چه زمانی توسط گوگل ارائه خواهد شد .آنچه که قرار است گوگل تکنولوژی همیشه روشن صفحه نمایش را معرفی تفاوت چندانی با آنچه که شرکت بزرگ سامسونگ در طول این سال ها برای محصولات خود یعنی سری گوشی های گلکسی خود عرضه کرده است تفاوت چندانی ندارد .

در حالی که نسخه خالص سیستم عامل اندرویداین امکان را می دهد تا تصاویر پس زمینه روی صفحه نمایش گوشی های هومشند همیشه روشن به نمایش گذاشته شوند ، سپس سیستم عامل اندروید خالص پس از سپری شدن ۱ دقیقه نمایش را پنهان می کند .بر اساس اطلاعات منتشر شده از یک منبع  ، انتقال پس زمینه و پس زنیتع متداول و مرسوم به همیشه روشن AOD به وسیله انیمیشن محو شونده انجام می شود که به صورت پیش فرض ۴۰۰ میلی ثانیه طور خواهد کشید .

بر همین اساس ، صفحه نمایش همیشه روشن یا AOD در گوشی های هوشمند سامسونگ ، قابلیت این را دارد تصاویر ثابت و استاتیک را به عنوان تصاویر پس زمینه به صورت نا محدود به نمایش در بیاورد و حتی اجازه می دهد Gift های کوتاه مدت را به همان شیوه نمایش دهد . با استفاده از تکنولوژی تصاویر پس زمینه AOD به عنوان تصویر یک ساعت ، احتمالا تاثیر منفی در مصرف باتری دستگاه خواهد گذاشت ، به دلیل اینکه از صفحه نمایش OLED استفاده شده است . به خاطر استفاده از گرافیک پیچیده تر برای نمایش دادن تصاویر به صورت جذاب در صفحه نمایش همیشه روشن دستگاه ، منجر به روشن ماند پیکسل های بیشتر می شود و در نتیجه مصرف باتری بیشتر می شود .

دستورات ADB را می توان برای سفارشی سازی رفتار پیش فرض تصاویر پس زمینه در اندروید پی استفاده کرد ، اما بعید به نظر می رسد که گوگل بتواند در آینده ای نزدیک ، ویژگی های اطلاحی را در اختیار کاربران قرار دهد . آخرین نسخه اندروید با نام P در اواخر ماه جاری برای گوشی های پیکسل شرکت گوگل عرضه خواهد شد . در حال حاضر اندروید نسخه ۹ در کوشی های پیکسل و اسنشال PH-1 در اختیار کاربران می باشد . شرکت های سونی ، نوکیا و وان پلاس نیز اعلام کرده اند سیستم عامل اندروید پی را تا سه ماه آخر سال جاری برای دستگاه های خود عرضه خواهند کرد .

منبع androidheadlines

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up